🙋♂️Customer Сentricity Стратегиясы - бұл компанияның ойлау тәсілі, мұнда клиент барлық шешімдердің орталығы болып табылады. Стратегия кәсіпорынның өнімдері мен қызметтері арқылы клиенттер үшін терең түсінік пен жағымды тәжірибе қалыптастыруға бағытталған.
• Қызметкерлер арасында клиентке бағдарланған мәдениет құру.
• Ұйымдағы барлық адамдар үшін деректердің дәйектілігі мен қол жетімділігі.
• Бизнесті дамыту үшін клиенттердің пікірлерін, қажеттіліктері мен тілектерін жинау.
• Клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнату.
✅️Customer Centricity — ті енгізу тек клиенттерге пайда әкелмейді. Мұндай стратегиясы бар ұйым бәсекеге қабілеттілікті, клиенттердің адалдығын және олардың кейінгі қаржылық кірістерін арттырады деп күтеді.
_ _ _ _ _ _
🙋♂️Customer Centricity Strategy is a way of thinking of a company where the customer is the center of all decisions. Strategy is aimed at deep understanding and creating a positive experience for customers through the company's products and services.
• Creating a customer-oriented culture among employees.
• Consistency and accessibility of data for everyone in the organization.
• Collecting feedback, customer needs and desires for business development.
• Building long-term relationships with customers.
✅Implementation of Customer Centricity is not only about benefits for customers. An organization with such a strategy expects to increase competitiveness, customer loyalty and their subsequent financial return.