💯Corrective and Preventive Actions (CAPA) — проблемаларды анықтау, түзету және алдын алу бойынша сапаны басқару жүйесінің элементі.
✅️CAPA негізгі қадамдары:
1. Мәселені анықтау: Өнімнің ақауы, тұтынушылардың шағымдары, сапа стандарттарына сәйкес келмеуі.
2. Деректерді талдау және мәселенің себептерін анықтау.
3. Түзету шараларын әзірлеу және іске асыру.
4. Енгізілген іс-шаралардың тиімділігін тексеру.
5. Ескерту шараларын әзірлеу және іске асыру.
6. Циклдік бақылау және процестерді жақсарту.
Capa әдістемесін қолдану ұйымдарға проблемаларға жауап беруге және олардың алдын алуға мүмкіндік береді, бұл процестерді, сапаны және тұтынушылардың қанағаттануын үнемі жақсартуға ықпал етеді.
_ _ _ _ _ _
💯Corrective and Preventive Actions (CAPA) is an element of a quality management system for detecting, correcting and preventing problems.
✅️Main steps of CAPA are:
1. Identification of problem: product defect, customer complaints, non-compliance with quality standards.
2. Data analysis and identification of causes of the problem.
3. Development and implementation of corrective measures.
4. Checking the effectiveness of implemented measures.
5. Development and implementation of preventive measures.
6. Cyclic monitoring and process improvement.
Application of CAPA methodology allows organizations to respond to and prevent problems, which contributes to the continuous improvement of processes, quality and customer satisfaction.