PDCA циклі, Деминг-Шухарт принципі деп те аталады, бұл басқару жүйесін құру кезінде негіз болатын жұмыс процестерін басқару және үздіксіз жетілдіру моделі.
PDCA "Жоспарлау, жасау, тексеру, әрекет ету" дегенді білдіреді.
1. Plan: жұмыс тапсырмаларын орындау жоспарын жасаңыз.
2. Do: жоспарды, идеяларыңызды және бастамаларыңызды бастаңыз.
3. Check: сіздің күш-жігеріңіздің нәтижелері мен тиімділігін тексеріңіз.
4. Act: стратегияны жақсарту үшін әрекеттеріңізді реттеңіз.
✅PDCA циклінің көмегімен сіз өзіңіздің жұмыс тиімділігіңізді өлшей аласыз, жақсарту бағыттарын анықтай аласыз және зейін мен мотивацияны сақтай отырып, мақсаттарға жете аласыз.
Adding value to your business!
_ _ _ _ _ _ _
The PDCA cycle, also known as the Deming-Shewhart principle, is a model of management and continuous improvement of work processes, which is the basis for building a Management System.
PDCA stands for "Plan, Do, Check, Act"
1. Plan: Create a plan for the implementation of your work tasks.
2. Do: Start implementing the plan, your ideas and initiatives.
3. Check: Check the results and effectiveness of your efforts.
4. Act: Adjust actions to improve your strategy.
✅With the PDCA cycle, you will be able to measure your work efficiency, identify areas for improvement and achieve goals while maintaining concentration and motivation.
Adding value to your business!