"Сапа" термині ISO 9000 стандартында қамтылған және ISO 9001 қоса алғанда, барлық ISO сапа менеджменті стандарттарына қолданылатын негізгі сапа менеджменті сөздігінің бөлігі болып табылады.
✅️Сапа-бұл өнім, қызмет, процесс, адам, ұйым, жүйе немесе ресурс сияқты" объектінің ажырамас сипаттамаларының немесе айрықша белгілерінің жиынтығы "талаптарға сай". Оған техникалық сипаттамалар, клиенттердің үміттері және заңнамалық талаптар кіреді.
Осылайша, ISO шеңберіндегі сапаны анықтау тұрақты табысқа жетуде және өнімдер мен қызметтердің жоғары стандарттарын қамтамасыз етуде шешуші рөл атқарады.
_ _ _ _ _ _
Term "quality" is part of the basic vocabulary of quality management, which is contained in the ISO 9000 standard and applies to all ISO quality management standards, including ISO 9001.
✅️Quality is “the degree to which a set of inherent characteristics or distinctive features of an object,” such as a product, service, process, person, organization, system, or resource, “meets requirements." This includes technical specifications, customer expectations, and legal requirements.
Thus, the definition of quality within the framework of ISO plays a key role in achieving sustainable success and ensuring high standards of products and services.