Total Quality Management (TQM) - бұл ұйым ішіндегі өнімдердің, қызметтердің және процестердің сапасын үнемі жақсартуға бағытталған басқару тәсілі.
Үш қағидаға сүйене отырып, TQM тиімді енгізілуі мүмкін:
1. Клиенттердің қанағаттануына, олардың қажеттіліктері мен үміттеріне басымдық беру.
2. Ақаулар мен тиімсіздіктерді жоя отырып, үздіксіз жетілдіруді мұқият қадағалаңыз
3. Әр қызметкер сапа үшін жауап беретін және жақсарту идеяларын енгізетін топтық жұмыс мәдениетін ынталандыру.
TQM клиенттердің адалдығына қол жеткізу және компанияның беделін жақсарту үшін белсенді қолданылады. Сонымен қатар, TQM қызметкерлер қатысатын және ынталандыратын оң жұмыс ортасын құруға ықпал етеді.
_ _ _ _ _ _ _
Total Quality Management (TQM) is a management approach that focuses on continuously improving the quality of products, services and processes within an organization.
Following three principles, TQM can be effectively implemented:
1. Prioritize customer satisfaction, their needs and expectations.
2. Carefully monitor continuous improvement, eliminating defects and inefficiencies
3. Encouraging a culture of teamwork where each employee is responsible for quality and contributes ideas for improvement.
TQM is actively used to achieve customer loyalty and improve the company's reputation. Moreover, TQM helps to create a positive work environment in which employees are engaged and motivated.