Кемелдікті құруға негіз болатын сапа менеджментінің принциптері бірнеше себептерге байланысты қажет:
• Сапа құндылығы туралы ойлауды қалыптастыру.
• Ұйымға өзекті болып қалуға көмектесетін үздіксіз жетілдіру.
• Процестердің дәйектілігін сақтау.
• Клиенттерге назар аударыңыз, бұл оларды бренд қорғаушыларына айналдырады.
• Жаһандық ортада бәсекелестік жағдайды нығайту.
• Командалық рухты ынталандыру, бұл өнімділік пен жұмысқа қанағаттануды арттырады.
• Тәуекелді азайту қателіктердің пайда болуы, клиенттердің наразылығы және беделге нұқсан келтіру.
СМЖ қағидаттары клиенттердің қажеттіліктеріне икемді жауап беруге, инновацияларды ынталандыруға және нарықта жетекші рөлді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
_ _ _ _ _ _ _
Principles of quality management, which are the basis for building excellence, are necessary for several reasons:
• Formation of quality value thinking.
• Continuous improvement that helps organization stay relevant.
• Maintaining process consistency.
• Customer orientation, which turns them into defenders of the brand.
• Strengthening competitive position in the global environment.
• Stimulating team spirit, which will increase productivity and job satisfaction.
• Reducing the risk of errors, customer dissatisfaction and reputation damage.
QMS principles provide an opportunity to flexibly respond to customer needs, stimulate innovation and ensure a leading role in the market.